פוסט יום הולדת – פוסט מאחורי הקלעים

שנה עברה מאז התחלתי לכתוב את הבלוג. שנה חשובה. שנה מלאה.
כדי לכתוב את הפוסט הזה חזרתי אחורה, לפוסטים הישנים, כמו שאני עושה מדי פעם. בפסקה האחרונה של הפוסט הראשון כתבתי:

גמלתי את השובב בן השנתיים ממוצץ. (…) פתאום גיליתי רובד חדש של מתיקות בחיבוק הרך, המתנשם, בבכי המיואש. עיניים גדולות מקשיבות לסיפור על אורי והטרקטור הצהוב, הנהון והשלמת חצאי מילים – אני, טרקטור, מקסטוק. כן, מחר נקנה לך טרקטור במקסטוק, כי אתה גדול, כי זרקת את המוצץ לפח.

איפה אנחנו ואיפה מוצץ. השובב גדל, המשפחה התרחבה וגם אני בגרתי.יום הולדת.JPG

למדתי הרבה בשנה הזאת. יותר ממה שאוכל לפרוט למילים קטנות. התחלתי את הבלוג מתוך מחשבה שיש לי מה לומר בענייני ניהול זמן לאמהוֹת. גיליתי, די מהר, כמו ששיתפתי פה, שאני בכלל לא רוצה לנהל את הזמן. שאני רוצה לדעת להרפות. וגיליתי, גם די מהר, שזה לא פשוט בכלל.

שיתפתי בקשיים, בתובנות, בהבנות שצמחו לאורך הדרך. הכתיבה בבלוג הייתה תרפויטית. כשעשיתי הפסקה ולא כתבתי, המחשבות הצטברו על הלב. אפילו בבית החולים, כמה ימים אחרי לידה, רק הכתיבה (של הפוסט הזה) נתנה לי מנוחה.

ואחרי המילים הקטנות – גם תמונות ומספרים. ראשונה: תמונת ה'וואו'!סטטיסטיקה.JPG

באילו פוסטים צפיתם? אילו נושאים עניינו אתכם במיוחד? (אני לא יודעת אם שמתם לב לכרטיסיית הקטגוריות בחלק העליון של הבלוג. היא נקראת 'על מה דיברנו?' ויש בה (בינתיים) שש קטגוריות. אבל הפעם, אני רוצה לחלק את הפוסטים לקטגוריות אחרות.) בעקבות הפוסט הזה ערכתי שינויים בבלוג. כיף להתרענן ולהשתדרג.

1. מחשבות. דברים ששיתפתי מתוך הלב:שקופית6.JPG
והפוסט הנצפה ביותר, זה שכתבתי בדמעות.שקופית7.JPG2. חוזקות. הנושא הזה בוער לי היום כתמיד, אז אם עוד לא קראתם את הפוסטים ההם – תקראו עכשיו.שקופית1.JPG3. הרפיה. זהו הגילוי הגדול שלי בבלוג הזה. גילוי גדול שהוליד מתוכו עוד גילויים קטנים, חלקם עוד מתהווים.שקופית3.JPG4. פינטרסט. לא ברור לי למה הפוסטים האלו קיבלו כל כך הרבה צפיות. אולי בגלל שהרשת החברתית הזאת מסקרנת. בכל מקרה, מה שהבנתי בפוסט ההוא על גברת פינטרסט, שהיה לכאורה שולי, הוא נקודה חשובה שהולכת ומתבררת לי באינספור מקומות מהותיים יותר בחיי.שקופית2.JPG5. מבצעים. לא בדקתי, אבל אני בטוחה שזה הנושא שמשך הכי הרבה תגובות. למה? אולי כי בסופו של דבר, יותר ממחשבות על כנות והרפיה, אנחנו רוצים עזרה ופתרונות כאן ועכשיו. כי כדי להצליח באמת להרפות, צריך לעשות. זוכרים? שקופית4.JPG6. ואחרונה אחרונה חביבה – הסדרה שאנחנו באמצעה. מוטיבציה. שקופית5.JPGמה הכי עניין אתכם? מוזמנים לענות לי בתגובות. אני סקרנית!

4 thoughts on “פוסט יום הולדת – פוסט מאחורי הקלעים”

  1. שירונת אחותי הגדולה (מהחיים)!
    מעריכה אותך כל כך על מי שאת ועל כל הטוב שהבאת לנו בבלוג הזה ובכלל.
    בהמון אהבה!!

  2. וואההה. שירה יש לך קולמוס חד. עם רגישות ישרות וכנות. שאינם נחלת הכלל. תמשיכי כך.

להשאיר תגובה

